mitt i natten.

Ja. De är vad det är nu... kl är snart halv 4 och jag är vaken.... det har Sina anledningar det oxå.... Säger inte så mycket mer. Än att det finns många idioter i denna By. Och om man inte redan har dåligt psyke så får man det av sånt här iaf..... och jag som redan mår Skit. Behovde verkligen inte de här oxå.... nu vill jag flytta ännumera!! Fast som T sa till mig när jag ringde. Det finns sånt överallt.går inte att komma ifrån....Jag pallar inte med de här.... Blir nog inte många timmars sömn nu inte... gah... Vill ni veta så får ni prata med mig. då jag inte tänker skriva mer just nu här. Av en anledning.. Puss/skrämd och rädd/ledsen Johanna. W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0