Men tjena!

Men tjena på er. de var inte igår. SORRY!!!
nu var det lääängesen jag skrev här igen.. fattar inte riktigt varför det blir såhär ibland..
men jag har inte glömt er.. utan jag har mest glömt migsjälv tror jag..
Rätt mycket händer..

jag har hamnat på sjukhuset igen..
Kan berätta lite om det..

den 20:de Typ 9 på kvällen satte vi oss i bilen o åkte mot akuten!.. tack syster  o johan för skjutsen!
Hade så ont att ja låg dubbelvikt i mammas soffa..
När vi kom in o hade anmält mig. så fick ja ta massa prover. sen var de bara o vänta vänta vänta.. Sen fick ja ett undersökningsrum. Kom läkare till slut.. han frågade massor. sen klämde o kände han.. bestämdes att ja skulle bli kvar. för röntgen o massa mer prover..
Fick dricka massa kontrastvätska. (gick lättare denna gång)
Blev utskjutsad i korridoren. o ja höll på dööö rent ut sagt.. framför mig i ett rum låg en tjej/kvinna me troligen magsjuka eller nå annat.. hon hade kräkits. o hade såndär påse framför sig.. urscha.. de vände sig i magen på mig.. Jag försökte att inte tänka..
Sen kom personalen som skulle ta mig till röntgen.. ja låg halft utslagen.. var likblek.. så dom lära ju tro att ja va dösjuk eller nå. haha. röntgen personalen fråga om ja ens orka flytta mig över till röntgenbädden.. o ja. jag är inte så allvarligt sjuk så självklart gjorde ja de.
Sen efter röntgen kom dom o rullla upp mig på sal.. hamnade på samma som förr.. men inte samma rum..
fick kläder. o sen va de att försöka sova.
men de gick inte så bra. tanten brevid mig snarka o vakna fram o tillbaka heeela natten.. eller ja de som var kvar av den. hehe.
dagen efter så kände ja mig lite bättre. men hade fortfarande ont.. jag fick prata me läkarna. sköterskor. ta nya prover. fick veta att röntgen inte visa nått.. Jag slutade fasta. o fick lunch. MUMS!
Senare den dagen 21. feb. fick ja åka hem. SKÖNT!
hatar verkligen sjukhus.. bläääh..

Pepparpeppar så har jag inte blivit så dålig nå mer.. visst ja har haft ont.. men de har varit smärta ja kan kontrolera..

Sen då??

Jag går i skolan på vardagarna.. jag kämpar på..fast ja ligger efter som F*N.. men ja gör mitt bästa..
Jag ska fullfölja de helt enkelt..

förra veckan var det lov..
jag hade planerat massor.. men jag fick inte gjort så mkt.. Hehe.. Pluggade lite. var hos mamma. var barnvakt åt mosters hjärtan. <3  sen var de ju marknad oxå.. fick me mig strumpor och elvisglas och en fotoram med elvis. hih.

Denhär veckan som varit har de hänt en heel del.
Jag har varit på shoppingtur me bästa upp till bollnäs. köpt massa hundsaker... Men till vilken nytta?!?! Jävla idioter det finns,. o **** är en av dom vill ja lova!!!! hur fan kan man bestämma träff.. sedan nån dag efter lägga ut hunden på blocket?! o sen vägra svara när man hör av sig... ARG är va jag är!!!..
Aja bara leta vidare nu..

Sen så har ja träffat en Vän ja inte träffat på måånga månader.. o ja.. vad ska man säga.. de är som om vi aldrig slutat umgås.. Som vanligt fick man 1000 skrattanfall. Haha.  (vet inte om de är bra eller dåligt, men just nu känns de okej) vi får se va tiden utvisar.. om vi kan vara kompisar eller inte..

Mitt hjärta när hon var liten. <3 Min aldeles egna NOVA <3<3

Nu har jag börjat fila på en ny blogg. som kommer att innehålla Allt om foto,smycken,tävlingar,bloggdesigner o annat.
Länkar den här sen när den e klar..
Nu ska jag fortsätta med designen till den.. men ja loooovar att jag ska bättra mig att skriva här. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0