helgen.

Så har helgen (även måndag-tisdag)  paserat i en rasande fart.
jag vet att jag inte skrivit.. men känns som om allt gått för fort.
I lördags så var de dags för tjejfest.. o det var den bästa dagen på länge.. oj oj va jag behövde den där dagen.. <3 vill tacka min diamant för att jag fick komma..
hade jätte kuul verkligen.. och fick även träffa Bästa Jessica. Som jag saaaaknat henne. helt sjukt. <3

Sen då? på söndagen sov ja nääästan hela dagen kändes de som iaff.. haha,. ne men ja var väldigt slö. kollade film o bara tog de lugnt.

Ja sen har dagarna bara rullat på. o i dag är det tisdag..
i dag har jag en riktigt deppdag känns de som.. mår inte riktigt bra.. (har sina orsaker de oxå)
Idag har jag Mino hemma hos mig. Känns underbart att slippa vara ensam. ha nån att gå mina prommisar med. för ja kan ju inte direkt släpa me mig novis. hihi.
Nu ligger båda två o sover i soffan bredvid mig. så underbart att dom trivs så bra ihop. Nova verkligen älskar små hundar. synd bara att de inte vart nå me den ja skulle köpa.. Men ja.. de är som de är.. oseriösa folk!!! Idioter helt enkelt..

Jag vart o fundera massor när jag var ute o gick..
Jag funderar vad ja gjort för J*vla fel när INGEN av dom man brukade umgås me hör av sig längre..
Att bara höra av sig när man hamnar på sjukhuset eller mår riktigt dåligt. eller bara trycker ner mig ännumer när ja skriver/gör något kallar ja inte vänskap.. eller va man nu ska kalla det!... är så trött o less på alla som är så J*vla nyfikna  nu... Läser ni de här så kan ni ju kommentera varför det blivit såhär... va har ja gjort?!?
Jag förstår inte riktigt hur man bara kan vända.. o sen snacka massa skit om mig med andra... tror ni inte att de kommer fram eller?!



Men som alla säger åt mig o som jag måste försöka fattaa.. jag är Faktiskt Starkare.. jag klarar de här.. för jag har klarat så mkt.. så då borde jag klara de här oxå..!

Vill tacka alla som stöttar mig. <3 ni är guld värd.! TACK.

Nu ska jag ägna en stund åt att skriva ett inlägg om en speciell person.
hejs. Puss./johannawwestling.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack för att du kom vännen! Jätte kul attdu hade roligt:) Det här blir fler gånger:)



Jag hoppas du inte tror att jag lämnat dig?! Jag fanns förr men jag finns fortfarande <3 kramar!

2012-03-13 @ 21:40:12
URL: http://annelieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0