hej på er..

Dålig sömn konstiga drömmar... varför söker du upp mig i drömmarna för?? o dessutom fixar ett giftemål?..! varför?? Jag förstår inte.. .att de är så svårt att glömma.. de hände ju inget mer... det var en underbar tid med dig.. men jag måste insee att jag vart blåst... du menade inget me allt du sa... varför finns du ens kvar??
ska vi vara vänner? eller vill d nå mer?? hur vill du ha det?? du är förlovad nu jue... varför såra mig gång på gång ändå??...

Just nu mår jag SKIT... vet inte riktigt varför... men min kropp säger i från... den vill bara sova... hörde inte klockan i morse... hade 5missade samtal o 3sms....
Jag blir nästan rädd för de här.. varför??!
Imåndags var ja hundvakt. sen på kvällen när hon åkt hem.. så råkade ja ut för en panikattack tror dom ja pratat med att de va iaf.. jag kan inte förklara de... men ja mår dåligt.. jag måste insee det bara...

Tankarna smyger sig på på kvällarna när man e ensam..
Att jag är ensam.. Ingen att krypa ihop i soffan med.. kollla film o bara vara.. att nå så enkelt som att få en godnattkram när man ska sova...

Ingen förstår hur jobbigt dehär är för mig.. alla runt om kring mig får känna kärlek o vara lyckliga.. men inte jag...
Nått fel måste jag ju göra.. men vad?? jag är inte mer än en människa ja heller.. kan inte ni bara förstå det... jag vill oxå vara lycklig nån gång...

JOBBIGA TANKAR!!!


//FOREVERALONE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0