En underbar person som jag känner.

Jag känner att jag Måste få skriva av mig lite. om en helt underbar person som jag känner.

Det hela började för måånga år sen. En sommardag vid en stugby typ 118km härifrån.
Allt var Bra för mig då. Jag hade mina vänner nära. och Allt runt om kring mig var bättre än nu, Jag ville inte lämna mina vänner. jag ville vara med dom på sommarlovet. men samtidigt var det skönt att komma bort från allt en vecka.
Jag har alltid varit så himla blyg. o var de då oxå. Jag minns att vi vart tilldelad en stuga i "Mitten" tror ja. haha så länge sen. så jag glömt lite.
Jag minns dagarna som väldigt roliga. Vi bekantade oss med dom andra.
Min familj fick extra kontakt Med 2familjer. ena Har Jag/vi fortfarande kontakt med. bror har nog kontakt med flera än mig. ;)
Men jag är så oerhört glad över att ha kontakt me J. och hans familj. Han har under mina svåra perioder nu på slutet hjälpt mig nå oerhört mycket. Han är så söt, och finns där för mig. helt underbar helt enkelt. Du har gjort mer än du kanske tror.
Jag hoppas att vi träffas snart.. och då ska du få den längsta o varmaste kramen någonsin. Jag saknar dig. Även om vi inte haft den bästa kontakten. så är jag glad att vi nu börjat "Prata" med varrandra. jag är så glad över att jag har dig vännen. Åh.. jag blir helt rörd när jag skriver det här.. o jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. det finns så mkt jag vill berätta. men jag vet inte hur, Jag vill inte förstöra nått med min text..

Jag vill bara tacka dig för att du helt enkelt är den du är. och för att du alltid finns här för mig. Du betyder nå oerhört mkt för mig ska du veta.

Puss. /Johannawwestling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0