Dejta han me lastbilarna me grus.

Ja.. de är var jag måste försöka göra om ett tag.. men de går inte så bra... då mina tankar/hjärnspöken går på högvarv just nu.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. jag faller sakta men säkert längre ner igen.. men samtidigt så finns det vissa saker som gör mig glad.. ja det blir lite kaos i mina tankar... Skolan går skiiiit just nu.. fick tillbaka prov från samhällen.. o va stod de inte på de då? om inte stort IG... o hur många poäng saknades? typ 6. eller nått... blir så jävla lack på att han ska ha så höga poäng på allt... hatar allt som har me han o betyg o allt va de nu innebär.. han har inte lärt sig mitt namn efter alla dessa år... kallar mig för åsa rätt var de är... men fatta... ja heter johanna... Det som gör mig glad är någon som finns några mil härifrån. blir helt varm och glad när min telefon vibbar för att jag får ett sms. o de står ditt namn där. <3 Du får mig lugn.. du får mig le.. även om jag skulle gråta innan. så lyckas du alltid få mig le. det var lääänge sen jag kännde såhär.. men hur är det då jag känner?? de kan jag inte svara på.. dehär är en kännsla jag inte kännt påå hur länge som hälst.. På ett sätt är det väldigt jobbigt.. då jag känner på mig att ja kommer sabba dehär.. Men jag vill att du ska veta att det inte är min avsikt med det här. jag måste bara skriva av mig.. Allt är jobbigt just nu.. skulle bara vilja försvinna ett tag... bara koncentrera mig på mig och mitt liv/mående. strunta i allt annat... men tyvärr är inte de så lätt.. Ska sätta mig o skriva ett inlägg om hur ja känner just precis nu i denna sekund.. see uuu.. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0