Dålig sömn..

Jaa. de är va de blir här hemma... o de resulterade i att ja sov över... så han inte gå på naturkunskapen idag... Aja. jag får prata me matts. fråga va dom gått igenom..

Sitter just nu o äter gröt. Och dricker vatten. Kollar lite tv. o funderar på vilka böcker ja måste ta me mig till lektionen på em. för efter den så blir de att plugga Med E. Vi skulle först vara hos mig. men igår bestämde vi att vi ska vara i skolan. i datasalen.. så nu hoppas vi att den är ledig oxå.


Inatt har jag funderat en massa.. o ja.. vad ska man säga?!
Att man ser Vissa saker gör mig bara upprörd.. på många vis.. att nån kanske säger en sak.men de visar sig på ett helt annat vis!!
Jag vill inget mer än att du ska må bra vännen.. vill inte att du ska vara Nere/ledsen. <3

Sen då?
Igår var ja först i skolan på morgonen. sen kom S&J och hämta mig. vi åkte till dom å åt lunch. sen fick ja skjuts tillbaka till skolan. o hade data. Sen när vi sluta så fick ja skjuts tillbaka till dom av E. Väldigt snällt.
Tog de lite lugnt o messade me sötis nästan hela tiden. Sen åkte vi, först mot Bollnäs där gick jag en sväng me M.medans dom hämtade/köpte en diskmaskin. innan vi åkte till ockelbo igen. där så gick dom in me den. sen åkte vi vidare mot gävle. där dom skulle köpa ett vardagsrumsbord åt mammsen. o sen handla vi lite innan vi åkte hem till mamma me bordet. o hon vart sååå glad. hih. sen vart de hem o kolla lite tv. innan jag skulle försöka sova... men som sagt så gick de ju som de gick... SOM VANLIGT när man ska upp.... blir så jävla arg på mig själv...!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0