Att sakna...

Att sakna något man aldrig riktigt haft. är en väldigt jobbig kännsla..
 så jag tänkte att jag nu ska förklara det hela lite.. Jag Börjar med att skriva att jag ALDRIG haft ett riktigt förhållande.. Det är väldigt jobbigt att skriva dehär. men jag känner att jag måste.. det känns kanske bättre efteråt.. Jag har gått på massa nitar.. det finns någon som fått mig att känna mig speciell. men efter ett tag så har dom stött bort mig.. lekt med mina kännslor. rivit ut mitt hjärta o stampat på det.. är exakt va dom gjort.. Jag får alltid höra att jag träffat fel killar.. Jaha? men Nästan ingen ger mig en chans.. jag går bort innan dom ens hinner blinka.. då mitt utseende går emot mig.. Dom flesta går efter utseende..
Då får jag inte en ärlig chans att visa vem jag är.. Dom som ändå pratat/skrivit med mig. av dom så får jag ofta höra Att jag har ett hjärta av guld. och att jag är speciell. de finns inte många som dig johanna.. Du ska vara stollt över dig. det är inte många som klarar av allt som du gått/går igenom.. Nehe.. men nått är de ju ändå som är "fel" vad ska krävas för att någon ska älska mig för den jag är?!



Att sakna... Det som jag saknar är att ha någon nära. någon att älska och bli älskad lika mycket tillbaka av. Nån att mysa med. eller bara kolla på film tillsammans med. Något så enkelt som att få en godnatt kram. en axel att gråta emot när allt känns skit... Att slippa vara själv i allt som händer.. någon som håller min hand. någon som kysser min panna. någon som smeker min kind, någon som finns där dag som natt.. någon som jag kan dela allt med.. Att sakna är någonting väldigt jobbigt.. Att inte få känna närhet. att inte få bli älskad.. att ha någon nära.. Tårarna rinner när jag skriver dethär.. för det är så jobbigt.. Ni alla som nu kommer säga att ja e löjlig och att det finns en för alla kan dra.. ni förstår inte hur jobbigt de är.. Jag har gått igenom så mycket själv.. men jag vill dela allt med någon.. Ne.. nu snurrar mina tankar bara runt runt... Orkar inte skriva mer just nu..




Puss//Johannaww.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0