Städdag/hundvakt.

de är vad som står på agendan idag..

Jag mår dåligt över det som hänt vill ja lova.. Försöker ta vara på dagarna så gott de går ändå..
igår så var jag i skolan, skrev sista matteprovet. och de gick mer än bra vill ja lova. redan efter halva provet kom Matts och sa att jag klarat provet. Men jag ville ändå testa dom sista uppgifterna. så jag gjorde de.
Sen gick jag hem. packade lite innan syster kom och hämta mig och myran. vi åkte till ica och handlade de vi skulle ha till bakningen. sen åkte vi till syster o plockade ihop lite som dom skulle köra till tippen senare.
Sen åkte vi hem. jag satt på ugnen. och började fixa ihop lite smedar och degar. ^^,
Sen vart de mat. Sen fortsatte bakandet hela kvällen typ. fick även de mesta färdigskrivet på mitt arbete. så skickar nog in de ikväll. ska bara gå igenom de en sista gång.

Just nu är mina tankar vääldigt trassliga.. jag vet inte riktigt vad du vill.. ena sekunden vill du försöka igen.. samtidigt som du säger att du vill ha tillbaka kärnfamiljen...
Du kanske inte läst mitt andra inlägg.. men gör de.. så kanske du förstår lite hur jag känner!..

Åh. idag tittade jag upp i hyllan och såg ängeln och brevet... :'( sen dess har jag läst brevet minst 10ggr... o tårarna bara rinner.. fattar inte varför allt vart så fel..
Varför kunde du inte bara pratat med mig?.. istället för att de skulle sluta såhär... skulle vi inte lösa allt??...

Aja.. de är som de är..
Jag kommer ha ännu svårare att släppa någon in på livet nu.. jag hade de redan innan.. men nu efter de här.. så kommer de vara ännu svårare... :'(


Åh.. alla tankar/planer har gått upp i rök... Jag orkar inte... F****n... :'(



Tur jag har mina vänner i dehär.. <3 Ni är guld värda. Älskar er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0