längesenigen!..

Länge sen sist.. och mycket som hänt..
nu är jag lite deppig igen. Då jag och mats inte är tillsammans längre..
Det är mycket som spelar in i dehär…



Jag har lite funderingar kring allt dehär..

Just nu skiter jag i vilka som läser.. då jag måste få de ur mig…
Hur kan man först ”Spy Galla” över en person massor när man pratar med mig.. och sen nu bara för att A säger att hon har känslor kvar och vill försöka igen… så vänder allt på 3 sekunder..?!
Att du kunde säga till mig vid 11 igårkväll att du älskade mig och inte ville mista mig.. och sen på morgonen skriva att du inte vet hur du vill ha det längre.. att du inte visste vad du kände.. och sen att du vill att vi ska vara kompisar… hmm?!
Det som sårar mig mest är att du gjorde slut med mig via SMS!.. de är fegt..
sa inte du att vi skulle försöka lösa allt.. att du alltid skulle finnas här?.. varför helt plötsligt ändra sig..
Aja.. jag vet inte vad jag ska tro just nu… de är tur man har vänner som kan stötta upp mig i dehär.. annars har jag gråtit ihjäl mig redan… så fort jag tänker så är de någonting om  dig.. eller alla planer vi hade… :’(
Jag orkar inte ens försöka tänka.. de är fan sjukt.. jag har gått från att må toppen till att simma nere på botten igen, bara på några dagar… Varför?? Varför just jag.!?...
Fast saamtidigt så är det bra.. för nu har jag insett att du inte är så speciell.. utan du är precis som andra killar… du verkar inte tänka på nå annat vis.. du gjorde ju precis lika som A:s Ex gjorde.. och du sa att han var ett svin och att det var grisigt gjort och alllt sånt.. jaha? Men du gör ju precis exakt samma jävla sak själv… det var såååååå synd om A då… A,A,A
och ändå kan du snacka massa jävla skit om henne!?

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga just nu.. mer än att jag mår piss…

Du har sagt så många gånger att jag är speciell.. att du aldrig kännt som du gjorde för mig… men jaha?? Tydligen har du starkare känslor för A än du hade för mig.. fast du sagt att du inte haft känslor kvar för henne.. utan ni försökte bara vara kompisar för L:s Skull… men tydligen inte… Blääääh… Jag orkar inte ens skriva.. tårarna bara rinner heeeeeeela tiden…
Det finns inget VI längre.. det är över nu… :’(




Kommentarer
Postat av: Ahlina

Men gud vilket svin och sjukt tråkigt ! : c

Sjukt fegt av han att göra slut via sms verkligen men jag tror inte att han var riktig mogen än... Gå vidare umgås med dina vänner och va glad. Det kommer bli bättre ! :)

2012-06-11 @ 18:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0