Äcklad.

Ja de är vad jag är..

Igår satt jag och skrev lite me M.. Det fick mig att se hur allting egentligen sätt ut..

johanna westling säger
Så du har ljugit för mig igenom hela förhållandet... bra Mats.. då vet jag.. Allt var tydligen bara en lek för dig!!...
eller har ja fel?
Mats I säger
du har nog inte fel.. för de hade en då blivit så här när ja umgåts med folket här..

johanna westling säger
men bra... du har inte kunna sagt som de varit istället för att ljuga mig rakt upp i ansiktet?!
Mats I säger
är svårt å svika gänget här när vi börjat komma igång med det

johanna westling säger
men hallå? vad tänkte du med!!!! Du har kunna vara ärlig istället för att ljuga för mig! o sen säga att du älskar mig... de gjorde du sannerligen inte heller då??!
Mats I säger
Jag älskade dig men jag var ju inte den jag är

johanna westling säger
Men varför inte vara ärlig då??! istället för att ljuga så du trodde dig själv..
Mats I säger
jag vet int.. allt blev väl så fel för allt gick väl för snabbt en då
johanna westling säger
Varför inte kläcka ur sig de lite tidigare.. än att leka med mina känslor när du vet hur de här med första gången var viktigt för mig!!!!!!!
Mats I säger
Jag vet
johanna westling säger
tydligen vet du inte de!!


nu är jag så jävla äcklad vill ja lova... fyfan rent utsagt.. du har ljugit dig igenom allt...
Hur kunde jag vara så dum att ja trodde på dig??
Alla dina fina sms/ord.. om att du älskade mig och allt.. jo men tjena att du gjorde.. 
Du fick väll som du ville. de var nog de ända du ville oxå... fyfaan.. du visste precis hur viktigt de var för mig... IDIOT!!!!!

Jag hoppas du varit ärlig emot din familj och dina vänner. och talat om som de ligger till.. o inte säga nå annat.!!!
Du är precis som alla andra killar.. du var inte ett dugg speciell..

Du har ryckt ut mitt hjärta och stampat och försökt elda upp de.. men jag ska bevisa att jag är starkare än dig.. att jag klarar mig utan såna som dig.. för jag har mina älskade vänner och min familj som älskar mig.. och finns här för mig..


Hoppas du nån gång i framtiden (när och om du blir mogen!) inser vad du gjort..


Du som ville leva med mig. förlova oss. skaffa barn o allt.. vadfan tänkte du med då du sa de?! IDIOT!!!!!!!!!
Och inget annat har du o säga mig heller.. bara jag vet inte vad jag ska säga. de är typ dom svar man får av dig... Omogna idiotj*vel!!!!!

Kommentarer
Postat av: håller med

vilken Jävla idiot! Du förtjänar mycket bättre. Alla andra också! Han verkar ju inte vara värst bra på att tala för sig heller. Vilken .....

2012-06-20 @ 13:09:13
Postat av: Jessica

Att man orkar sitta och hänga ut folk i bloggen. Livet går vidare, han har väl hitta någon annan som var bättre? Någon han förtjäna att bli behandlad lite bättre av.



Man blir sårad, men livet går vidare.

2012-06-20 @ 21:59:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0