snabb uppdt.

Hej på er.. Nu har halva dagen gått..
Har hunnit med o haft samhälle och Religion. nu e jag hemma o ska kasta i mig lite soppa. innan jag måste tillbaka till skolan då jag har datakunskap 13.10.. vi slutade en kvart senare idag... så innebär att jag har lite stressigt just nu. Men det går de oxå.
Efter data lektionen slutar jag. o då blir de hem o fortsätta fixa o städa lite.
Sen måste jag även plugga ikväll. då vi har prov på fredag. Har inte riktigt bestämt mig än om jag ska göra matteprovet eller naturkunskapen.. Men a. de visar sig iaf..

Sen får vi se vad som händer mer i kväll..

Hörs senare. nu ska jag äta lite. Men vi hörs. Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0