Slut på veckan.

Ja då sitter man här igen då..
Söndagkväll. Helgen har gått fort.. eller ja hela veckan faktiskt, eller inte torsdag o fredag,, hatar att ha feber.. Fast tror ja vet varför nu.. då jag i går morse vakna me ont i magen... Hatar hatar hatar.... !
Täänkte att ja inte ville sitta hemma bara för de.. så pratade me bästa o satte mig lite senare på tåget o åkte dit. Jätte skönt att lämna byhålan..
Tänka på lite annat ett tag..
Mkt som hänt på kort tid.. Haha bra för mig. hihi
hade bestämt mig för att försöka komma iväg på kryssning den 24:e men de blir inget me de. O jag är glad över att ja listade ut de innan ja var där på båten!! nu sparde ja några hundralappar..

Vad har mer hänt då?
Hih kan avslöjja att ja fortfarande e sådär "Pirrigt" glad.
får se vart de leder. kan inte säga nått hittils. Förutom att ja fnissar lite extra. hihi

Nu sitter ja me vetekudde på min mage.. fyfaaan va ja hatar dehär.. hoppas värken släpper till i morgon. men ja känner min kropp.. ja kommer vara hemma i morgon oxå. då jag inte kommer palla gå i skolan o ha så ont som ja har nu.. skulle inte ens ta mig upp för alla trappor.. Så lika bra att jobba hemma.. ska maila lärarna o fråga vad dom går igenom. o även va dom gick igenom tors,fre. då ja var hemma med feber... Jävla sjukstuga.. försvinn härifrån.. vill gå i skolan jag jue.. !!

På fredag blir en kämpig dag.. då de är prov.. Men inge lektioner. då lärarna är borta. Haha. bra planerat!
jag har 4prov som ligger o väntar.. får se hur många ja hinner med på fredag!. ska iaf försöka hinna med 2 eller 3.
har 2matteprov. o samhälle o religion. tror ja .

Ja ja. de visar sig.
Nu ska jag värma om min vetekudde o sen får vi se. vill inte stänga datorn än hihi. ;)


Vi hörs. Puss.//johanna.W



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0