Helgen lider mot sitt slut.

Hej alla vänner.

Nu börjar denna vecka oxå ta slut.
Tiden bara springer iväg när man har roligt. hih.
i fredags så hade jag naturkunskapsprov och sen även matte och samhälle lektioner efter de.
Sen när jag slutade så gick jag hem. innan åsa o johan kom och hämtade mig. Vi åkte till sandviken jag gjorde lite ärenden på FK. sen åkte vi vidare mot valbo. Jag hämtade ut min telefon, (får se hur länge den håller nu då!!!! )  åsa kollade på skor. Efter de vart de äta på ikea. Mums. tack för maten. <3
Sen så åkte vi tillbaka till viken. hjälpte johans bror me bilen. o sen handla vi på willys innan vi åkte hem till mamma.
Jag har sån tur att jag har min älskade mamma måste jag säga. annars hade jag inte klarat mig. <3 Älskar dig högst på denna jord. <3

Sen så vart de hem. Lite tv o sen kröp ja ner i sängen.

Igår var jag hundvakt åt mino. Passade på att börja riva runt bland mina kläder, Känns väldigt skönt att rensa Massa. vart 2 stora ikea påsar me förstora kläder. heh.
Sen kastade jag även massor.. Skööönt.
på kvällen hämtade Syster och johan mig. så kollade vi på mello tillsammans. sen kollade jag lite tv när dom gick o la sig.
Idag kom ja hem vid typ 11. Så satte fart me o sorterade massa kläder. vek dom o fixade.
Bästa messa o fråga om ja skulle va hemma. o ja skulle de. så då fick ja besök ett tag mitt i mitt kaos. Hhaa. tack för de. <3
sen så har jag trixa lite me tattueringsmaskinen. slutade i en kladdig skiss på en cupcake. hihi. i färg för en gångsskull. Skulle gjort klart kläderna ikväll. men jag har så ont i magen. kan vara för för mkt socker i helgen.  Så de får vänta.
Imorgon ska jag ta tag i allt på riktigt.. För de här går inte längre.!
Men de blir nog lätt såhär när man mår dåligt. när man håller på missta allt man ägde å har.

Nu kollar ja på såskadelåta. efter de äntligen dags för Hubbottarna. hihi. (Äkta människor på 1an kl 21)

Måste även passa på att skicka massa Kramar upp till Mosters ängel som fyller hela 9år idag. <3
Älskade Hampus. <3
*Tänker på er idag sis. <3 *
Älskar er.



Hoppas ni har haft en bra helg.
Puss. <3 //Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0