Tiden som gått sen sist.

vill börja med att säääga förlåt till alla er som är in och kikar på min blogg. som nu stått stilla ett tag. (2v o 4dagar typ)

Det har varit en väldigt jobbig period i mitt liv en tid nu.. och jag har inte haft nån direkt lust att blogga.. så därför har den varit tom på nya inlägg.

Ja vad har då hänt sen sist?

Maassoor.
Jag har skaffat hund. (kommer inte ihåg om jag sagt nå om det)
Min älskade Mira. <3 Livet vart mycket bättre sen hon dök in i mitt liv. Jag kände mig älskad på ett annat vis igen. för det är någon som behöver mig. (ja jag vet att nova oxå behöver mig. och jag älskar henne oxå!!)
Jag har nu kommit igång lite med promenader. försöker att äta på mina tider igen.. ja har slarvat alldeles för mkt.. urscha. jag hatar mig själv för det...


Sen då?
det har varit påsklov.
Spenderade fredagen hos mamma. <3 Sen på lördagen så tog jag tåget till holmsveden och bästa hämtade mig där. på kvällen grillade vi och hade det heeeelt underbart. gud va jag trivs när ja får vara med bästa. känns som om vi alltid kännt varrandra.. men de har inte ens gått ett år.. haha.
Ja den kvällen har kunna sluta bättre. haha. fyfasen va dålig ja blev.. ^^, man ska inte blanda alkohol med snus(testade första gången) och ja kan säga ALDRIG mer.. fyyfaaanihelvete.. blääh.

Sen på söndagen åkte jag hem. och tillbaka till mamma.
På måndagen kom bror och hans familj förutom Anton.
Sen åkte jag hem på tisdagen. städade och fixade.
sen har tiden gått så fort. jag vet inte riktigt vad jag gjort. ahaha. :P Förutom akuten besök igen då!.. :( varför får ja inte må bra för.. aja jag fick åka hem på natten iaf. skönt.
Blev remiss skickad för ultraljud.

och nu i helgen då? vad gjorde jag då? Tjejenmedkollen eller? Neh. inte direkt..
men vet iaf att bästa och magnus och mickis var hit. <3
Skolarbetena går väääldigt trögt.. o jag känner att jag tappar mottivationen när man får IG på IG fast man verkligen försöker alllt man kan...

Jag har börjat att knåpa ihop min annsökan till fotoskola/erna oxå.. måste bara skriva brevet och välja nån bild till så ska jag skicka iväg den. :)

Just idag mår jag så oerhört bra. o det beror helt på <3 Dina sms. ditt sätt att tänka/vara. asså de finns inte ord för hur jag känner just nu.
Jag längtar så oerhört mkt till jag äntligen får träffa dig. <3 Kan inte tiden bara gå fortare. vill träffa dig nuuuu nuu nuu jue. <3

Säg vad ni vill om dehär. men jag gör som jag vill.. och accepterar ni inte det. så stick. det här är mitt liv!.. och jag vill inte missa denna chans.. han kanske är min drömprins. varför ska jag då gå misste om det.

Hur kan man tycka om någon som man inte ens träffat än?
Det är lite skrämmande. men samtidigt helt underbart. <3
Nu hoppas jag verkligen på det bästa.



Nu måste jag sätta mig och skriva på min novell så den blir klar nån gång. :)

Men vi hörs snart igen.. nu måste jag börja om igen. och komma igång och blogga. :D
hejpåer. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0