Min dag..

hej.

Vart hemma idag igen.. då jag fortfarande har ont till o från i magen... Vet inte vad det beror på..
Vilade hela morgonen. sen vid 12 så ringde ja mamma o fråga om hon skulle bli hemma. då jag lära tvätta min väska. o sen fyllde ju ramsy år. så passade på att gratta honom..
Men får ont när jag äter.. är illamående till o från..
men till råga på allt så har ja visat täcken på förkylning oxå!!! jävla skit.. när ska de här ge sig...??!?!  har inte tid att vara mer sjuk nu.. räcker me att va hemma 2 dagar.. i morgon måste ja till praktiken... så får hoppas att ja inte är mer förkyld då.. ja måste verkligen dit!!!

Idag när ja kom hem från mamma så har ja bara tagit de lugnt. kolla tv. o fixa lite..
Pratat lite me K. så kanske ska rida på söndag igen. Hoppas på bra väder. hihi.


Just nu känns allt skit.. får hoppas att ja känner mig bättre imorgon... varför blir de alltid samma sak för?? Så fort ja börjar känna nått. såå blir allt kattskit.... !!!
Nog lika bra att lägga allt de där på hyllan heeeelt... skita i allt sånt!
Jag går sönder mer o mer... man orkar inte hur mkt som hällst helt enkelt... faan!
ta mig härifrån.. Låt mig få bli lycklig. o att få någon som verkligen bryr sig om mig... orkar inte med mer sånt här!!!..







Vart är du när jag behöver dig som mest???!?!

Behöver dig här nu! Du betyder mer än du kanske tror. snälla. jag vill träffa dig.




Ne. nu blir de o stänga ner. försöka torka tårarna o bara vänta på johnblund! hoppas han kommer snart..
Eller att just DU! hör av dig o får mig må bra igen!. som bara du kan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0