Kvällsbloggande!

Hej mina läsare.
Idag var de dags att knata iväg till praktiken igen då.. Fast jag inte är nå pigg alls.. men får krupp att vara hemma. och sen blir dom nog inte så glad att ja e hemma så mkt heller...
En sak ja reagerar på är att jag får göra massa "Skitgöra!"
Typ mina arb. upgifter hittils har bestått av rensa papper. sortera hela biblioteket o rensa papper.. de är typ de ja fått göra.. när ja varit me i klassen... inte varit så mkt me barnen!! de e väll df ja e där... hmmm.. aja ett tag till står ja ut...

Efter praktiken gick ja hem o åt. kolla datan en sväng. Sen tog ja på mig täckisarna o jacka o begav mig till stallet. hjälpa Dedde när hon skulle rida.. men de gick inte så bra idag. Grace. gjorde värsta hoppstudsstegen.. så dedde sa att vi hoppar över de osså hoppa hon av o vi tog in grace igen. sen åkte vi o hämta spån. o sen tog ja moppen till dedde o oskars lya. där fick ja kaffe av dedde. vi pratade på i 190 typ. haha :P som alltid. o nu har vi in te träffats på superlänge. så extra mkt att prata om.
Osså som vanligt massa prat om allt vi gjort tillsammans. haha alltid lika kul. Mkt bus o tok har man gjort. hahaha


Nu väntar ja på att han den där me lastbilarna fulla me grus ska knacka på. så man får en dejt me honom nån timme. innan en ny dag väntar..

Hoppas på att ha nå röstressurser kvar tills imorgon. dom börjar ta slut lite nu. HAHA xD

Vill även rikta massa varma kramar till knasbollen. tänker på dig. hoppas de blir bättre snart. o du slipper ha ont. <3

Ne . men godnatt på er då.. Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0