fången i det förflutna!

Ja det är något som jag känner att jag är..
Som dom flesta vet så har ja mått dåligt men även mått bra vissa stunder. 
mina drömmar o mitt dåliga självförtroende gör allt så mkt värre än va de kanske är. 
Jag har kämpat me min vikt sen jag var liten. har alltid varit stor o kraftig.
sen 4 år tillbaka har jag sökt om att få göra en gbps. och för 7v sen (8 på tisdag tror jag)
så vart de äntligen dags för det. allt har gått skapligt. Jag lever och mår bra.
men alla mardrömmar kommer om natten.. Allt som hänt och kommer hända.
Hittils sen ja var som störst så har ja gått ner 40kg ungefär. Jag gick ner 30kg före operationen. o nu efter har ja gått ner ca 13 kg.
Men mina mardrömmar sitter kvar. jag känner mig fortfarande så stor som jag var när ja var störst...
Men jag vet att ja inte är de. men de är svårt att bli av me dom tankarna.. vet inte riktigt va jag ska göra för att lyckas me de..
Idag när jag satte på mig min gamla vinterjacka när ja skulle till ica så kom den där kännslan igen.. Ursch va ful du är.. äckliga unge. gå hem o gömm dig.. dra nå gamalt över dig..

De är väldigt jobbigt att de sitter kvar.. alla jävla ord o blickar o all jävla mobbing... Jag försöker verkligen att se framåt.. se ett ljus långt där framme..
Jag kämpar o kämpar varje dag.. o jag ska klara mina mål.. jag vet att jag måste. för att hålla mig frisk.!!






DUMMA TANKAR FÖRSVIN!.
Dom säger att jag är inte värd ett skit.. att jag är helt värdelös.. ingen vill ha nån som ser ut som dig ditt äckel..





Jaa. nu kanske ni förstår att min önskan är att hitta nån som bryr sig om mig för just den jag är..

Jag får alltid höra från folk att jag har ett hjärta av guld. o att jag är starkare än jag själv tror.. Men vissa gånger så tvivlar jag på mig själv... o de gör mig så osäker...




Nee. de här tar kol på miiig.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0