ett litet inlägg.

Ett litet inlägg blir det innan jag ska kramas me kudden o vänta på han den dära med lastbilarna me grus. (john blund tror jag dom kallar honom för.)

idag när jag vaknade så kikade ja igenom FB lite snabbt, O de visade sig att Tomas och Jessica fått barn. En Melwin. Jätte grattis till er. jag önskar er all lycka i framtiden.
För er som inte vet så är tomas min barndomskompis. min första killkompis. vi har Alltid kännt varrandra. så länge jag kan minnas.

Sen gjorde jag mig klar. kollade in köp o sälj på fb. såg att någon skänkte bort ett glasbord om man hämtade de idag. så ja skrev att ja var intresserad. kolla om nån hade lust att köra. o fick sms från Anna. att dom kunde göra de om ja tanka. så ja sagt o gjort. jag gjorde mig klar. åt ett äpple. Hmm.. glömde skala.. så fick skit ont i magen...
vilade lite. sen var de dags att gå till preem för att möta Anna o Danne. Vi tanka o sen åkte vi mot hille.
Vi hämtade bordet och sen åkte vi hem igen. tack så mkt för hjälpen o skjutsen. guld värt.. för nu har ja ett vardagsrums bord.

Sen ringde ja min mamma o sa att vi kommit hem. så hon sa att ja kunde komma upp om ja ville. så de gjorde jag fick agera katt letare. hehe. mysmissen hade smitit när fasters stora hjärta hade gosat me henne. men ja. sagt o gjort. fick truga ett tag. men ja såg henne hela tiden under soffan. ropa på tony så han fick komma o lyfta lite. Ja skrek efter nån sec att han lära lyfta lite högre. då satte han soffan på mitt huvve för att ta nytt tag. hahaha fyyyyfaan va ja skrek. Men ja fick tag på missen tillslut. så sen Fick jag mat. kyckling ris o sås. Hm. ja. de har ju kunna vara lite bättre smak än pepparkaka iaf.. hahahaha både ja o tony sa att de smakade de. hahaha
sen kolla vi lite tv o prata lite.



Nu sitter ja o skriver här. har precis duscha, vi ska ju till viken i morgon. då min syster fyller. så får umgås lite me mosters hjärtan imiorgon.



jag har funderat en massa idag... men ja vet inte vad ja egentligen kom fram till. mer än att jag "Ger upp de hela!"
jag orkar inte mer om de nu!! de är över helt enkelt.. Du verkar inte bry dig iaff. va ja än skriver..


Nee. nu blir de o kolla tv. o försöka sova.. godnatt.. o ja vi hörs när vi hörs helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0