dagen idag.

heej alla där ute i cyberrymden som har lyckats hitta hit. hihi
idag började jag min dag tiidigt, mot för va ja e van med. då jag började min praktik på gäveränge skolan. de kändes skoj att få komma ut o göra nått igen. Men samtidigt lite konstigt. men de blir nog bättre.

Efter "Jobbet" så gick jag hem och åt mat. sen vart de o ta de lugnt innan ja gjorde mig klar för gym, Heeelt fantastiskt kul måste jag säga. Jag är rätt stolt över mig själv. då jag lyckades lyfta 52,5kg. i bänkpress.. o de är rätt bra. me tanke på att ja inte lyft nått sen typ november... Så nu gäller det att hålla igång.. måste fixa paserkortet oxå..

När vi var klar på gymmet. tog ja min geting o åkte till ica o köpte frukt.
Sen hem. tog ett äpple och massa iskallt vatten. Sen vart de duch..
Satt mig i soffan. tittade runt lite på nätet. o tv:n
Sen har ja även avverkat lite skratt. hihi
Finns nån som får mig att skratta Massa mkt.. hihi
Kallas för knasbollen. fint smeknamn vaa. Hihi.

Nu har jag packat ner mig i sängen o kollar lite tv. Blir väll sova strax.. (om ja kan)
eftersom ja ska upp lika tidigt imorgon.






Vi hörs när vi hörs. hihi
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0