bussbloggande.

hej. som ni ser så har ja fått hjälp med att lägga in videor i bloggen. Äntligen.

som rubriken lyder så sitter jag på bussen o bloggar. är fortfarande inte pigg o kry. så de blir inte nå firande av T för min del. Tyvärr.. :(

har pratat me big sis. så nu e jag påväg in dit o ska träffa barnen. dom har saknat mig. o jag har saknat dom såklart. mosters hjärtegryn.

gårdagen vart lite mkt för mig på många sätt. mkt tankar.. Men de e så ibland. känns skönt att ha skrivit lite om allt som hände..
nu e vi i högbo.. så strax i viken då.
blir bara ett kort inlägg. men tänkte iaf berätta att ja fått praktikplats nu.. blir att vara på gäverängeskolan. känns sådär.. men de e bara för att de från rabo sitter i.. men de blir säkert bra, när jag kommer in i de hela..
Aja. nu ska jag packa ihop datorn strax.. men hoppas ni får en rolighelg... nås lättast på mobilen. Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

krya på dig!!!

2011-10-14 @ 14:31:16
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0