bloggerlibloggandet.

Hejhopp i lingonskogen. 

idag har jag varit trött och haft ont i ryggen... blev nog lite för mkt igår med gymmet.. men de är det värt. är mäkta stolt över det. hihi
idag efter "jobbet" så gick jag hem o gjorde mat. Sen bestämde jag mig för att åka till rabo.. så jag messa o kolla om dom var hemma.. sen åkte jag dit.. massa prat o kaffe vart det.
Jag kom på en bra ide. så nu ska jag spåna vidare på det. hihi..
Sen måste jag även komma ihåg att fixa lite tills imorgon...
nu ligger jag i sängen o försöker bli trött.. så man får sova... måste ju orka med morgondagen oxå.. hihi..
Ska messa uffe imorgon och fråga lite om dagar.. sen måste jag även kolla över lite bilder.. eftersom jag har träffat och prata med per idag. hiihih.. Måååste ju få de här gjort nu. de jag dragit på så länge.. Fotografiutställning på biblioteket. hihi. blir nog kanon det. om ja får de som jag vill.. hihihi

Jag känner just nu att jag börjat må bättre. har kännt mig överdrivet glad länge nu.
Hmm.. undra va de kan bero på.. Joo jag vet jag. hihi det är någon som får mig att dra på smilebanderna lite extra varje dag. Hihi .. så glad att jag fått kontakt med dig. Knasbollen.
Du får mig att le som ingen fått mig att lee på länge.
Tack för det. <3
Du vet vem du är. ( och jag vet att du Läser det här) hihi


Nee. nu måste jag försöka sluta skriva... kan nog skriva 7sidor om det här. haha..
Men vi hörs när vi hörs helt enkelt.. hihi Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0