Vi försöker på nytt igen då.

Ja. precis som rubriken lyder.
Jag gör ett nytt försök me de här o blogga. så får vi se om de går bättre nu, Än alla dom andra gångerna.
Vet inte riktigt vart ja ska börja . vad ja ska skriva om, hur ja ska skriva för att ni ska fortsätta läsa helt enkelt.
men en sak e säker. Jag kommer skriva om mitt liv. om vad som händer o lite tankar kring allt som händer o kommer hända i mitt liv.

Hoppas ja håller i de deen här gången då..
sen får vi se om ja behåller den öppen eller om ja låser den. beroende på vad jag kommer skriva. eftersom de är ganska jobbigt just nu i mitt liv.. o ibland så behöver jag skriva av mig lite.
men Har ju även en annan blogg.. så där kanske ja kan skriva lite mer privat..
jaja de visar sig helt enkelt. Men nu ska jag kolla på Wallander - Bröderna. :) så ni får ha de så bra så höres vi snart igen.






Puss. Johannaww

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0