varmt!

Ja de kan lugnt säga att de har varit dom senaste dagarna. Dom senaste dagarna (från lördag natt) har jag varit i sherwood skogen hos mamma. Underbart. Med promenader,städa , tvätta, skrubba pool. O så klart umgåtts massor Me älskade mamma. Men nu e jag hemma igen. Kom hem igår. Diskade en massa. Var hundvakt åt Lurvbollen. Idag har ja haft tvättstugan 14-21. Så nu e nästan all min tvätt tvättad. Känns skönt. Imorgon så ska jag försöka bli helt klar Me lägenheten tänkte jag. Sen måste ja även fixa lite annat oxå. För förhoppningsvis så får jag besök på lördag. O då måste allt vara på topp. Åh jag längtar så himla mycket nu. Så länge sen vi sågs nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0