Till en speciell vän.
Skrev ett långt mail.
men precis innan jag tröck på skicka så raderade jag de istället...
Varför ska jag ens försöka längre? du bara lovar o lovar.. o sen lämnar du mig ensam gråtandes iaff... Jag ger helt o hållet upp nu.! Jag älskar dig vännen.. men de här fungerar inte... du verkar inte vilja ha nått me mig o göra.. men varför inte bara säga de istället.? enklare så!! Jag blir mer o mer ledsen/besviken. när du säger att vi ska ses. o sen struntar du i mig.. du hör inte ens av dig o säger att du fått förhinder/ska i väg på annat..! de har jag godkännt.. men du hör inte ens av dig.. Nu för två helger sen så skulle vi ses. o jag vart överlycklig. att efter så lång tid. 2år. typ. så skulle ja äntligen få träffa dig igen. Jag skulle äntligen få höra din röst igen. Bästa * snälla.. jag ber dig.. hör av dig..
</3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0