söndagen.

Söndagen efter Dagen med stort D har kommit.. o jag är/var väldigt seeg.
vakna runt halv 12. då dom hade börjat vakna inne . (jag sov på Altangolvet jag.) Hah liite kallt när ja gick o la mig. men de gick ändå.
var väldigt seeg som sagt. men åt lite frukost. sen kom lite folk till mamma. o prata o drack kaffe. Ja satt på golvet o var allmänt trött jag. haha
sen när dom gått. så kolla mamma jenny o robert på tv. Jag la omkull mig på golvet jag. me huvve i ramsys korg. HAHA..
höll på o frysa ihjäl.. Iskallt på golvet. så gick in till mamma o hämta varma filten.

Sen åkte syster o robert hem. o ja gick o la mig i soffan. somna o vakna över att nån dunka på rutan... vart skit sur.. öppna dörren. sen gick ja o la mig på soffan igen... sov ett tag till.. sen börja mamma me maten. o jag gick me ramsy.
sen åt vi. sen vart de bara Lugnt i soffan. var helt slut typ. hahaha



Söthunden. <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0