sjukstuga.

Det är vad det är här hemma nu.. Har gått o dragit på mig en jobbig förkylning.. Det har varit jobbigt i helgen när det varit så varmt. Men har ändå varit en minnesvärd helg. :) eller iaf lördagen o söndag förmiddag. För fredagen tror ja att ja bara var hemma. Om ja inte minns helt fel. Haha Men på lördagen så vakna jag vid 10. Gick upp o fixade lite. Sen fick ja sms av Dedde. Hon fråga om ja ville följa Me henne till stenhuggaren. Så de gjorde jag. Först var vi fram. Fixade lite ärenden. Sen till stenhuggaren. Vi bestämde tillsammans med danne o Oskar att vi skulle åka till mångeln på jädraås sidan och bada. Så de gjorde vi. Först åkte vi ner till mig och hämta badkläder o min dator o lite mer. Sen åkte vi. Vi hade minty med (hunden som dedde e hundvakt åt) med oss o danne hade sissi med. Så vi gick på sidan o badade med hundarna. De gick bra. :) sen la vi oss i solen . Efter typ 1-2 timmar så kom en o skällde på oss för att vi hade hundarna på gräset.. för de var tydligen förbjudet. Hon så "vi vet att ni har snälla hundar. Men vi försöker hålla rent. Även om fåglarna skitar ner så vill vi inte ha hundarna här" men hallå... de e ju inte så att vi låter dom skita mitt på gräsmattan.. o om de e för allergi så borde ju inte nån som har hund få vara där Heller då... jag tycker de e sjukt. Hade varit skillnad om de hade varit typ som ritjärn. För där e de ju inte rinnande vatten.. men de e de väll där? Aja skit samma. Sen när vi åkte så lämna vi sissi på stenhuggaren. Så åkte vi till dedde o börja Me maten. Vi skulle grilla. O äta potatisgratäng till. Mums. De vart riktigt gott. Fast vi glömde krydda gratängen. Men de gick bra ändå. Sen drack ja o dedde lite cider. O Oskar drack öl. De vart en väldigt rolig kväll. Efter maten så gick vi till stallet. Sen gick vi o bada i Åbergsströmmen innan vi gick hem. Sen skratta vi som Fan. O kolla film. O sen gick ja o dedde en sväng. Skratta massa mer. Sen vart de sängen. De åska på natten. De var varmt. Ja kunde knappt sova. Men somna tillslur. Dedde väckte mig halv 8. Vi gick till stallet. Ja Pussa på prinsen. Sen fixa vi nytt vatten till hagen. O dona. Sen gick vi hem igen. Typ min helg. Nu ska ja ge Tony pengar så han kan köpa halstabletter åt mig. Hejs så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0