Torsdag..


I torsdags så blev jag väckt av mosters hjärtan som kom o gosade ner sig i soffan med mig. Underbart. hihi
sen åt vi frukost,kollade lite på tv. sen så började vi med min förrändring. o jag vart faktiskt ganska nöjd. syster slängde i röda slingor i mitt hår.

sen så fixade vi oss inför dagen. vi packade in oss i bilen och åkte till stadsparkens lekpark. var där ett bra tag. o sen avslutade vi de med att lyssna på "Kråkan" när han sjöng. för det var nått på Drömfabriken.
sen åkte vi hem. busade lite. sen åt vi mat. gick ut. barnen cyckla. o vi satt på asfalten o drack kaffe.
sen så skulle sis iväg på Tuppeware party. så jag o molly gick ut o satt o busade på altanen o robert o ella kollade på film.  Efter ett tag så bestämde sig molly för att bada. fast hon tyckte de var kallt.. 18c. Ella skulle oxå. men hon doppa bara tårna typ. de var för kallt. Haha söt barnen.
sen så myste ja o molly lite till ute. innan vi gick in.
sen så gick molly in till sig o drack välling o kollade tv. o jag satt i ellas rum. mös med henne o kollade barntv. 
sen kom sis hem. o sen kollade vi tv. o robert åkte o jobba.
sen var de nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0