min midsommar.

Hej alla där ute.

Nu var de några dagar sen jag skrev igen.
Sen jag skrev sist så har det gått en helg. o inte vilken helg som helst. utan midsommar helgen.
Min midsommarafton började tidigt. eller ja de beror ju på. Haha ja kom hem 3 på natten. vart väckt typ lite före 9 tror ja klockan var.
gick in o åt frukost. sen var de bara o göra sig klar. för kl 10 så skulle vi plocka blommor o pryda midsommarstången med.
Elin och Emma kom hit strax före 10. o sen gick vi ut. jag hämtade skottkärran tog med alla barnen (Elin Emma Mickaela Ella och molly) messa Sandra o fråga om hon va vaken o de var hon. så vi börja gå mot fillmans hus. där mötte vi upp sandra o började plocka blommor.
Lupiner,midsommarblomster och Hundkex.
fast de vart mest lupiner. som vanligt. haha
sen när vi gått runt hela "Lilla-svängen" så gick vi till dansbanan o började sätta fast blommorna på stången. De gick bra.
sen när de var klart så gick ja hem o fixade mig. sen vart de ner till obo o hämta ut pengar me sandra o mange. sen hämta vi doris på hemvägen.
När vi kom hem hit igen. så hade mamma börjat me lunch. sill pären och massa gott.
sen började ja fixa till mig lite igen. Hahah bytte kläder o plattade håret.
sen vart klockan runt 20över 1. så de var dags att packa kameran o göra sig klar för traktor o vagn... men de vart inte så som de brukar... hmm.. fattar inte varför dom bytt "Rutt" eller hur man nu säger.. men men. de e som de är.. haha
vi fick skynda oss upp till korsningen vid hästarna för att hinna åka nånting alls.. så vi hoppade på med alla barnen. jag sandra björn patrik o hans tjej osså alla barn förståss. Mickis Elin Emma Ella Molly.
De gick bra. lite trångt bara. men men. Vi kom till dansbarnan där allt var i full gång redan. hihi. jag dansa kring stången me barnen. o sen vart de o köpa lite lotter. o prata me lite folk. sen vart de fika. Sen gick vi hem igen. Jag vann 9 st barnpriser. haha av 10 lotter. rätt bra. Haha

Sen så vart de o fixa allt inför kvällen. göra färdigt maten ja skulle ha med mig. sen packa lite... sen fick ja skjuts av karin. då hon oxå skulle till vallsjön. först åkte vi till karin. så hon fick packa sina grejer.
sen bar de av upp till vallsjön. o shit vilken brant backe de är ner där. haha jag höll på o dö jag. haha
När vi kom dit så hjälpte vi annelie o thomas lite. Micke o Jenny var där dom oxå.
Efter ett tag kom resten av folket o vi fick en jättegod bål.
sen så vart de o prata lite. började fixa iordning grillarna o sådär. sen när dom var klar så grillade vi.
efter vi hade ätit så var de dags för lekar. o de var jätte roligt som vanligt.
de var roliga lekar. ett stort tack till annelie o thomas. ni är toppen som fest fixare.
sen vart de paus. o ja kände att ja ville gå hem. då allt kändes så fel. ja var otaggad till max. efter allt som har strulat till sig.. vill tyvärr inte säga vad...
men ja stod o prata me annelie en sväng. så kom towe o ville prata lite.
vill bara tacka towe och annelie för att ni fick mig o inse massa saker. <3 ni är GULD värda ska ni veta. tack för att ni fick mig o stanna.
jag valde att kolla på när vi skulle leka tampongflask leken.. då jag kände att ja inte var på topp..
sen efter de så gick vi in i tältet igen. Pratade lite.
Sen hände nått som vi alla önskar att de inte hade hänt.. hur i helvete kan man vara så jävla elak som den där personen va!?! Jävla idiot rent ut sagt..
Gumman. du ska veta att du är en fin person. o jag älskar dig min vän. skit i vad han sa. för de stämmer inte alls!!! Skulle drömma om att se ut som dig. du är underbar. och du är en bra vän oxå. tack för att du finns i mitt liv <3

O tack till karin för skjuts hem hit igen. De är oxå Guld värt.
Vill även passa på o tacka Annelie och Thomas för en toppen midsommarfest.

Bilder kommer när ja har tillgång till dom.
Nu ska ja fortsätta nöta andra avenyn o sova. Imorgon ska ja fixa lite saker här hemma. sen får vi se.
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Towe

Tack själv gumman! DU ÄR UNDERBAR!

2011-06-28 @ 12:11:17
URL: http://tawes.blogg.se/
Postat av: Annelie

Det var jätteroligt att du kom och att du stannade:) tråkigt att en viss person ville förstöra kvällen. Men innan dess hade vi ju supertrevligt:)

2011-06-28 @ 13:33:22
URL: http://annelieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0