måndag.

Idag så har jag mamma o åsa varit i valbo.
jag hittade faktiskt lite.
en snygg hoodtröjja. och ett par promenadskor.
osså lite andra nödvändigheter. Så som tvättmedel skurmedel o fryspåsar.

Sen när ja kom hem så har ja packat upp min väska. börja packa lite smått tills ja åker igen.
gosat en massa me mina älskade missar. <3 goshjärtan. <3
sen ringde min Diamant annelie o prata lite. o vi bestämde att ja kunde följa med dom på gåbingon. så jag fixa lite. sen ringde hon att dom var på väg. så jag tog på mig min nya tröjja o mina nya skor. dom var himla sköna att gå i måste jag säga. så dom är värd varje krona.

Nu sitter jag o kollar på Johan Falk. o Nova ligger i mitt knä o kurrar. o draken ligger brevid o snarkar. hihi söthjärtan.


Nee. nu har ja nog skrivit nog. Ska försöka skriva mer i morgon. Så ha de bra. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0