Lördagen med stort D för två födelsedagsbarn. (80årsFest!)

Ja så kom då Lördagen Med stort D.
Vakna när mamma ringde o väckte mig vid 10 eller va klockan var.
vart inte mkt sömn. men de gör inget. börjar bli van.
Klev upp o åt frukost. gjorde sig någorlunda klar innan åsa o johan kom.
sen vet ja inte direkt va vi gjorde innan jenny o robert kom. Haha bra minne jag har då. Hahaha
sen så gjorde vi mat. Jag tog en cider. satt mig o läste tidningen. o sen när vi ätit så vart de att göra sig klar. fixa o dona.
sen börja klockan bli så mkt att det var dags att gå mot dansbarnan.
Måste säga att det var en underbart trevlig kväll.
Grattis Annika 30år o maivor 50år.
vi fick en "Snitt" till förrätt. med nån god röra på.
sen  fick vi potatissallad o rostbiff o kassler o sallad. till varmrätt. och avslutade de hela med kladdkaka o grädde till efterrätt.
MUMS!

sen så vart de dans till Cover Up.
Underbart kuuuul. Dom är toppen bra tycker jag. hiih
Sen vid 2 var de slut. så då fortsatte festen hos fillmans. ja följde me. satt o prata massa me sandra. Trevligt.
sen vid 20över 3. så gav ja upp o gick hem.
Men en fantastisk trevlig kväll vart de iaff. :D


Födelsedags barn Nr 1
Annika 30år.



"Ungdommarna "



Livebandet Cover Up! Grymt bra.




Födelsedags barnen . (badräkter dom fick i pressent av några.)


Mer bilder kanske kommer senare.. så segt att ladda upp bilder just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0