Hejhopp..

Hej alla där ute.
Tänkte börja med att säga att idag har de varit väääldigt skönt ute. nästan lite för varmt. men jag klagar inte. de är underbart med sommaren tycker jag. mitt på dagen när ja kollade så var de 33,3 i skuggan. De ända som e jobbigt är när man ska sova i den här värmen.
Inatt somna jag väll vid 2 tiden. O vakna första gången vid halv 7 nån gång. då min lillebror kom hem.. Lite svårt att somna om då. sen vid 10 så ringde telen igen. de va syster.
så när vi prata klart så gick jag ut me ramsy. sen gick ja in o gjorde gröt.
medans ja åt gröt så nötte jag lite avsnitt med andra avenyn. De är underbart att äntligen få ett återseende med dom härliga personerna från avenyn. hihi
sen vid typ 14 så gick ja ut me ramsy igen. o sen satt ja mig i gräset och lyssna lite på musik.
Vid halv 4 gick ja in o gjorde mat åt mig o bror. idag vart de hamburgare och klyftpotatis. Mums. hihi
Medans vi åt kollade vi på 2 avsnitt av andra avenyn tillsammans.
sen så gick ja ut o började rensa mammas trall på ogräs. hahah de tog sin tid vill ja loova.. HAHA.
Medans jag höll på med de så ringde åsa o sa att dom var på väg. så jag gick in o satt på kaffe. innan jag fortsatte rensa ogräs. Nu ser de bättre ut iaff.. inte lika igenväxt iaff. men lite grässtrån finns väll kvar. men men. haha
Åsa Johan pucko o nicklas kom på kaffe. åsa o lilla nicklas badade en sväng i poolen. hihi söt han är. hihi
sen så var de full fart på honom. sprang o krattade , lekte med vattnet, drog skottkärran. hihi .
sen åkte dom, o jag satte mig ute o drack en kopp kaffe. o sen gick ja in o satte mig vid datorn. där ja nu sitter. o skriver här i bloggen.
jag ska försöka mig på att knäppa nån ny bild o göra om min blogg lite sen tror jag. så jag håller igång me att skriva lite i den.




Nu vet ja inte vad ja ska hitta på.. bara ta de lugnt..
Men får se om de blir nå mer inlägg. haha de brukar inte bli de när ja säger de. Men man vet aldrig. hihi
Hejs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0