ett pucko!

Ja det är precis vad jag kände mig som idag. Satt o vänta på bussen vid stationen. Osså ser ja den komma. Men från fel håll. Så jag blir först arg. För den inte åkte åt "mitt" håll. På min sida av vägen. Men de Stod ju 44 Sandviken på den. Så jag tog mina väskor osså hoppades jag på de bästa. Att han skulle se mig o stanna. O de gjorde han. Jag blev glad o gick på bussen. Han fråga surt om jag skulle till Sandviken. Och ja svarade ja de ska jag. Okej. Men här är busshållplatsen... nästa gång stannar jag inte. Han lät jätte sur.. Aja jag sa ungdom Sandviken. Sen betalade jag min biljett o gick o satt mig. Pluggade in hörlurarna och lyssna på massa hög musik osså funderade ja en hel del.. men orkar inte direkt ta upp de här.. just nu. För ja vet inte vilka som läser den här bloggen.. Jag kom in till resecentrum i viken. Hoppade av bussen såg systers blåa bil. Vi åkte till maxi. Kollade lite på strumpbyxor. Ja köpte en varsin tröja åt molly o ella. Sen träffade vi även på bompa där. Så vart o prata lite Me honom innan vi gick vidare. När vi kom ut så sålde dom jordgubbar. Så jag köpte en låda. Mums! När vi kom hit hem så kramades jag lite med mosters hjärtan. O busade lite. Sen badade dom. Jag fick mat. (dom hade ätit innan jag kom) sen när barnen var färdiga med badet o så så var de dags för kvällsfika . Sen sova. Vi satt oss o kolla film. Änglagård-tredje gången gillt. Den var bra. Fast ja skulle ju vilja se hur de skulle bli med huset som dom fick av prästen. Vi åt glass o jordgubbar. Mums!. Sen åkte Robert o jobba. O vi kollade på en till film. I rymden finns inga stjärnor.. en väldigt bra film tycker jag. Man fick en inblick hur det är att leva med nån som har asbergers. Jag tyckte den var intressant. O de kanske jag gör av en speciell anledning.. men skriver inget om de nu av den enkla anledningen att ja inte vet vem som läser den.. Men nu måste jag nog sluta skriva. Så jag kan somna nån gång. Ungarna vaknar tidigt. Får se vad vi hittar på i morgon. Ska iaf ske en förändring. Mer om de imorgon. Puss o godnatt. //johannaww

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0