Dagen idag.

Idag när ja vaknade så klädde jag på mig. gick ut me ramsy. sen så när vi kom tillbaka så gjorde ja iordning frukost.
kollade datan en sväng. sen vid 12 typ gick jag ut i solen. hämtade mina missar. så dom fick vara ute o busa lite. hihi sötnosar.
vi satt ute i gräset ett bra tag. sen så fick dom gå in igen. o ramsy la sig på altanen o jag hoppade ner i poolen. klockan var strax efter 2 tror jag.
ställde larm på min tele utifall att ja skulle somna i fotöljen i poolen.
vid kvart över 3 ringde larmet. då var de dags att gå in o förbereda maten. då jag lovat Åsa och johan mat till halv 5.
Jag bjöd på klyftpotatis fläskfilé och hemmagjord sås. MUMS!
just ja. även vitlöks sås. haha standard de ju.
Sen så prata vi lite. tony hade nå rus så vi höll på o skratta ihjäl oss. hahahahahaha Ibland e han rolig min lillebror. !
Sen bjöd ja även på glass. Eller ja de e ju mamma som bjuder. men hon är inte hemma. de e därför jag är här. hon är i göteborg. så jag är hund/hus vakt.
Ja saaaknar henne massor. <3 Älskar dig mamma. <3

Sen efter syster o johan åkt hem. så gick ja me ramsy igen. o sen hoppade jag i poolen. Underbart skönt. 24grader har de varit idag. liiiite skillnad från igår. då de bara var 19. Kallt. haha

Sen har ja suttit ute o läst lite.
Kolla på Allsång på skansen oxå. dååå bääästa danny var med idag. <3 <3 Underbart.
Den 14 augusti kommer han till Furuvik. så vi får se om ja hittar nån att gå med då. för då får ja se honom igen. Missade ju när han var i valbo på mediaMarket.. <3

Nuu sitter ja o skriver. o kollar runt lite på nätet. funderar på om ja ska nöta lite andra avenyn igen. Haha Alltid retar de nån. Eller hur?!? HAHAHAHA
Här får ni en bild på Syster o Johan. som jag fotograferade för nån vecka sen. Ni är såååå fiiina <3 Är så glad för systers skull. att hon äntligen hittat en normal Pöjk. hihi





Aja nu ska jag surfa runt lite.
Har ni tur så blir de ett till inlägg ikväll.

Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: sis.

Han är helt underbar.. ingen är som han.. <3

2011-06-29 @ 10:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0