En heldag i Tönnånger.

Hej igen.

Har kommit "Hem" (till mamma!) Efter en heldag hos bästa Sandra Aka snigelslem. hihi Hon fyller 18idag. Grattiis gumman <3

Har varit den bästa dagen på länge. hihi Har fått en ny bästa kompis idag. Saten<3 sååå himla fin häst. åh. helt underbar.

Här e saten, <3


Saten, Sandra,Ivra,Magnus.
när vi va påväg hem till sandra när vi skulle åka trilla. <3 De var underbart roligt att "Åka" häst igen. var väldigt längesen nu ju.


Här e när vi var ute o åkte. Underbara vägar måste jag säga. hiih
Sandra,Saga,Magnus, Saten på bild.

En heeeelt underbar dag måste ja säga. Domhär bilderna e tagna me mobilen. ska visa några bilder från kameran en annnan dag. hihi
************************************************************************************************

Nu sitter ja ute i Labbe o kollar andra avenyn o skriver här.
Men måste väll typ sova snart så ja orkar me morgondagen då den oxå kommer vara ute på vift.
Ska hämta ut min tele i valbo. o sen så ska ja följa me åsas Johan o fixa lite.
Sen blir de hem till mitt igen. Vill inte....... Vill bort från allt.. orkar fan inte mer!!!
Mår piss när ja e hemma... önskar att Du fanns hos mig.. så ja kunde känna mig trygg... !

Nee. nu ska ja kolla andra avenyn o sova... eller ja iaf försöka... mkt tankar igen!!!!


GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0