Rubriken kom ja inte på nån.

Hej alla glada, eller ja alla sura o tvära där ute oxå för den delen. Just nu sitter ja i mammas soffa o kollar på livet på BB. åh. så underbart. ihih de ploppar ut små knoddar. helt otroligt. Inte så att man blir sugen alls inte. nejdå. hah. alla som känner mig vet hur mkt jag tycker om barn. Gör allt för att ha barn i min närhet. hihi. Min gårdag började tidigt. Klev upp vid 8. åt frukost o kolla lite film. sen satte jag fart. tog fram alla kläder ja skulle ha. o då insåg jag att ja hade glömt legginsen kvar vid mamma. så då fick ja lite smått panik. haha så då var de bara att leta nå annat.. så de fick bli mina jeansleggins.. fast dom e förstora nu. (Lite jobbigt) fast ändå skönt. aja mer om de sen! Sen så tog ja fram de ja skulle packa. eftersom ja inte visste om ja hade skjuts hem. utan kanske lära åka me bussen till sherwood skogen.(mamma) Sen kom ja på ett till bekymmer.. skoooor!!! då kom ja o tänka på att syster hade ett par skor ja skulle få. så då sa ja åt henne o packa dom innan dom skulle hämta mig.. så de gjorde hon.. vid halv1-kvarti1 kom åsa o johan o hämta mig. vi åkte till berggården o där va Janne o Daniel (tror ja han hette.) Vi packa in högtalare o allt va de nu va. sen så gick vi in i köket. prata lite me dom sen så åkte J o D så då började vi med alla förberedelser. Jag börja me salladen. (Som toooog ett bra tag) hahaha ja bara skar o skar. haha. åsa fixa massa annat. sen så fixa vi resten. klockan vart typ 4. då börja vi me åsas hår. o när vi höll på me de så kom janne o lena. Allt var så mycket förberätt de bara kunde. så vi gick o bytte om o fixa oss. sen så kom Underhållningen (Janne Kranz o sören södergren) dom är för roliga dom. Sen så kom åsa på i sista sekund att vi glömt tända ljusen på borden. så då gjorde vi de. Sen kom bussen me alla gäster. Så då vart de mingel för dom. o vi hade fullt upp i köket. vi satte in potatisgrattänger i ugnen. o fixade de sista. sen började de bli dags för alla att sätta sig o äta. så vi satte ut allt på serveringsborden o fixade. ett tag vart det väldigt stressigt då de tog längre tid me gratängerna än vi räknat med. men vi klarade de ändå. Superteam var vi. allt flöt på underkvällen. o jag lärde mig tillomed att blanda lite groggar. hihi tyckte det var väldigt kul. så tack johan för att du sa hur man skulle göra. Jag drack massa vatten underkvällen. dels för att de var så varmt. men även för att hålla mig på fötter. Jag hade väldigt roligt igår. Bilder kommer senare. ! har inte lagt in dom i lilldatan än. hiih Nu ser ja fram emot morgondagen o hoppas på bra besked. Jag börjar bli väldigt pirrig/nervös nu över de som komma skall. just nu går ja inte ut me detaljer eftersom jag inte vet vilka som läser. Idag mår ja dåååliigt.. förkylning o heeelt slut i kroppen.. uuurrschh.. ja undrar ja hur de här kommer bli. får se va dom säger imorgon. Aja nu ska jag fortsätta kolla tv. har bytt kanal. så nu e de 112 Poliser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0