Rubrik!?!

Hej igen.

Ja inatt har jag iaff kunna sova lite fler timmar en natten innan.
Men den här natten har ja haft mkt olika drömmar/tankar oxå. fast ja sovit..

Jag funderar hur vissa menniskor funderar..?
Jag annser att alla människor är lika mkt värda.. Hur dom än ser ut o hur dom än är.. varför ska man behandla folk olika för?? Tex om man är kort,lång,tjock,smal,eller om man ser ut på ett visst sätt..
Ja som ni vet så e jag ganska mkt överviktig.. o jag kämpar varje dag varje timme. för att gå ner i vikt...! de kanske ni inte tror.. för ni känner inte mig... Jag får höra massa ord varje dag. får massa konstiga blickar..
Jag tog åt mig mera när ja var mindre.. men jag har insett en sak.. o de är att alla är faktiskt lika mkt värd..

Även om man skulle gå ner vi säger 50kg. så är man fortfarande samma person.. föör man kan ju inte bli en helt annan person då??!
O de är lika me de här att man kanske är på ett visst sätt.. eller tänker lite annorlunda motför normen... o jaa. då e de oxå fel på den personen... jag förstår inte riktigt..!

Aja. nu fick ni nått o tänka på..

Bara lite tankar från en irriterad Johanna...

Nu ska jag göra mig klar för att sedan åka ut till åbyggeby o hjälpa dedde när hon ska rida.. på återseende..
Hejjs..! //johannaww



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0