några tankar om förhållanden/kärlek.

Hej på er igen.. sitter här o funderar en del kring kärlek/förhållanden.. Hur man kan gå från att helt "spy galla" över en person. O helt plötsligt älska seb personen efter några dagar. De är nått jag inte kan förstå... jag kan inte påstå att jag vet allt om kärlek. För det gör jag verkligen inte. Har väll inte direkt haft nå speciellt seriöst förhållande heller. Men det beror på många saker.. Men en heldel har man ju fått lära sig när man sett hur nära o kära blir behandlade. O det får mig att tänka en massa... Jag blir mest ledsen o besviken när ja hör hur vissa blir behandlade.. vad dom får stå ut med o så.... Aja skitsamma de är era val... men jag vill inte höra massa skit sen heller!! (jag vet hur det brukar bli!) Strunt inlägg från en väldigt besviken/arg/ledsen Johanna!! (Du har helt enkelt lyckats igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0