I Miss You.

Jag ligger i sängen o lyssnar på låten som jag så många gånger förr lyssnat på. I miss you med miley cyrus.<3 Tänker på dig min älskade Ängel. Jag borde sova vid det här laget. Men jag kan inte. Är lite nervös för morgondagen. Provtagning igen.. vill inte. Men jag måste ju. Åh nu är det inte långt kvar. Ja vet inte om ja kommer klara det här. Men jag måste!! Har väntat länge för de här nu. De måste bli som jag tänkt. Pappa. Det är så mkt jag ville att du skulle få vara med om . Du lämna oss alldeles för tidigt. Jag har inte skrivit så mkt om de. Men jag saknar dig mer än nån tror. Jag ska försöka knåpa ihop ett inlägg någon gång. Men det är jobbigt. Åh. Min ängel. Min hjälte.<3 min idol. Jag älskar dig. Du var den starkaste o envisaste person jag kände. Hoppas du har de bra där med alla fiskarna. Måste komma o hälsa på snart igen. Att bara få sitta o titta på favorit stället gör mkt. De finns så mkt minnen.<3 Nu måste jag försöka sova. Men jag är snart åter här igen. Talar om hur de går imorgon. Godnatt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0