hej.

Ja kanske ska berätta om min gårdag. Den började rätt tidigt. typ vid 6 ringde klockan. så då var det bara att kliva upp. jag gjorde frukost o fixa mig. sen kolla ja lite på tv innan de var dags att gå vid typ 8. jag var tidig till stationen. så jag fick sitta o vänta lite. men de gjorde inte så mkt. hade bästa musiken i öronen. jag funderade mkt på vad dom skulle säga,vad dagen skulle innebära. När jag kom in till stan så gick ja mot pressbyrån utanför subway så såg ja någon ja inte träffat på jätttteeeeläängee!! Jag gick iaf in på pressbyrån för att köpa ett refilkort. då var det en rolig prick som stod i kassan. Haha jag höll på dö av skratt.. sen när ja gick ut igen så slängde jag ett extra öga Rakt emot DIG! Men jag fick ingen ögonkontakt så jag gick vidare. ner mot bussen o satte mig i kuren o väntade lite extra. tänkte om du skulle se mig. Men de gjorde du inte. Jag hoppade på bussen och mot sjukhuset. klockan va halv 10 när jag kom in. anmälde mig o gick till den våningen ja skulle till. anmälde mig för EKG. o fick de gjort. sen gick ja till den våningen där ja skulle vara efter EKG. så där satte ja mig o vänta. De tog inte lång stund innan en kom o hämta mig. vi gick in i ett rum o pratade en stund. vid 10:40 var ja klar. så då var ja "Ledig" till 13:00. så jag bestämde mig för att ta en prommis. gick förbi vid brorsan. sen vidare bort en bit. då ringer min tele. de var storebror. hihi så då gick ja tillbaka dit o följde med dom ut till valbo. dom skulle leta regnkläder till A. vi gick runt i olika affärer. men snacka om dåligt utbud av regnkläder till ungdommar då.. fanns typ inngentiiing.. Men tillslut på statium hittade dom tror jag. sen skjutsa dom tillbaka mig till sjukhuset. o ja gick o satte mig i väntrummet. han typ sitta 3min. då kommer Narkåspersonal o pratar me mig. går igenom hur de kommer göra o allt de. sen efter de var ja klar. så då ringde ja syster o berättade sen gick ja ner o satt mig vid typ Entren. då hör ja mamma hosta. hiih så då hitta ja på henne på apoteket. då hon var klar så åkte vi till rusta,willys o handlade lite innan vi åkte hem. Ja. de var min gårdag i korta drag. Är det nå ni undrar får ni kontakta mig helt enkelt.. Idag vart de lite av Sovmorgondelux. Haha hade inte ens hört När Bästa K hade ringt. hahaha. Bradär... Nee! Sen så har ja för de mesta tagit de lugnt.. Jag tänkte ja skulle ut o gå. men de får bli ikväll uppe i skogen. hihi. Imorgon blir de att åka o gratta systers man, R. sen får vi se. kanske blir hem till mamma eller hem. de beror lite på.. Nu sitter ja o väntar på mamma som ska komma me min o åsas hjälmar. hihi. O efter de blir de in o plocka ihop så mkt som möjligt innan åsa o Johan kommer o hämtar mig. då vi ska iväg o fixa en sak. hihi. hoppas de här blir bra nu då. Men ja. vi hörs nog mer ikväll eller imorgon. tråkigt inlägg utan bilder. men men. de är som de är. kommer bilder sen iaff. hihi Hejjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0