Hej igen!

Ja. hej på er alla där ute. som lyckats hitta till mitt lilla krypin.

Nu var de ett tag sen ja skrev igen.. o ja.. är lite omständigt att skriva just nu. då Telia vägrar svara när ja ringeer.. så har maila dom nu.. hoppas på att få svar nu snart.. så jag kan fixa mitt internet!


Ja. hur ser de ut just nu för mig då??
Joo dagarna rullar väll på iaff.. Stundvis mår ja toppen.. men i vissa stunder så mår ja piss.!
de har nog sina anledningar de..
En anledning e kanske att ja slutat me min medicin.. då jag får sockerfall om ja tar dom.. o de känns inte bra.! så ja slutade helt utan nå prat me läkare.! får säga till nu på måndag då de är provtagning som gäller.. bläää.. hatar de... men de är ju ett måste.. Så de e bara bita i de sura äpplet o ge dom lite blod igen då.

O på söndag e de äntligen dags. Danny <3 äntliiiigen ses vi igen. hihi. som ja längtar nuu vill ja säga.. å den här gången så blir de me Bästa Snigelslem. hihi Får bara hoppas att vi löser de med skjuts oxå. men de tror ja nog de gör. hihi
Fast en tråkig sak e ju att min Laddare till kameran e puts väck..!!!! Jävla skiiiiit...
Helt borta! har fan vänt upp o ner på min lägenhet 2ggr nu! va hem till mamma o leta igår.. den fanns inte där heller... skitoxå... åh. vill ju ha min systemis me mig på söndag... men men.. får väll duga me den lilla skitkameran ja har!?!

Igår till i dag sov ja vid mamma. fick skjuts upp av M. då han ändå var hit o lämna en sak igår.. så när ja kom upp till mamma vart man överhoppad av den lyckligaste hunden.. åååh så jag älskar dig ramsy. han blir så glad när ja kommer. o lika om nån pratar om mig. eller säger att han ska få komma hit. han blir helt till sig.. hihi söthunden.
Jag tog honom på en Jäääättteeee prommis igår. hihi över milen vart de. Hehe. tog lite längre tid än va ja hade tänkt men men.. o telen dog efter halva väger. hahah men de gick ju iaff. jag hittar ju den där vägen så.
När vi kom hem till mamma igen så skulle ja dricka vatten. men drack lite föör mkt. så ja hade jätte ont imagen!.. så de gör ja inte om.. hehe
Ja. iaf. så vart de natt  o de var dags att sova... men gick de då! nnneeeee... sov en timme inatt.. mellan 4 o 5... de var allt de... så vi 6 gav ja upp att ens försöka.. så då tröck ja igång tv:n. ville gå upp tidigt. men låg kvar till 5i 9 då ja inte ville väcka mamma.. som ändå skulle upp vid 9.. så då gjorde ja kaffe o fixa frukost åt henne. vi gjorde oss klar o sen så åkte vi hem till mig. ja lämna lite grejjer o bytte strumpor. sen skjutsa mamma mig till tåg stationen... (En timme tidigare typ.) då ja tänkte att ja kunde sitta där o läsa lite i solen. men haha. ja glömde boken hemma. så de vart till o surfa runt lite på telen! efter typ 10 min kom en äckelgubbe o satt sig vid mig.. Blää. jag är lite rädd för sånt folk. så jag ringde en vän.. sen bröts samtalet. o ja tänkte va gör ja nu.. så ja ringde en annan vän. haha Tack för att ni hade tid o prata me mig.
Sen kom äntligen tåget. o jag såg en som vinka. o de var Sniiigelslem. hihi. vi åkte till gävle. o sen buss till valbo. ja lära kolla ny laddare till kameran.. men dom hade bara en hemma.. o den var krånglig trodde han.. men han sa att den skulle passa.. men den kosta 399. men skulle få köpa för 299.. men jag vart snål.. då jag har väääldigt ont om pengar just nu.. de suger vill ja lova...
sen så mötte vi upp M som skulle köpa nå. sen åkte vi hem.. jag börja riva runt i lägenheten igen! men ingen laddare så långt ögat når!! F******N!
Aja. de e ju lite som de e med den saken då!



Nee.. mina ögon svider.. men ja tänkte iaff ta en liten prommis idag... så jag inte halkar In isamma spår igen. o skiter it! 


Postar en bild på Fasters Lill-Hjärta. <3 Som fyllt hela 1år nu. stora tjejen<3 Älskar dig ALVA<3 
 

see you later Aligator. ///Johannaww.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0